Stumpjumper EVO Pro je ukážkou výkonu na plný plyn. Vďaka úplne novému dizajnu, nastaviteľnému uhlu hlavovej trubky, 150 mm zdvihu vyladenému na výkon a prispôsobivosti veľkosti S-Sizing, je to úplne iná jazda. A aby toho nebolo málo, konštrukciu sme mu vybrali tak, aby sme mu udržali nízku hmotnosť a vysokú nosnosť.
Odpruženie Fox Factory? Je tam. Karbónové 30 mm široké kolesá? Sú tam. Pohon XO1 Eagle? Ooo, áno. S modelom Stumpjumper EVO Pro získate všetky tieto vychytávky za prijateľnejšiu cenu.
- Všetky zdvihy na svete sú zbytočné bez poriadnej kinematiky. Pri novom dizajne Stumpjumper EVO sme sa preto sústredili na dokonalé odpruženie. Vďaka poznatkom získaných pri vývoji Endura a viac ako 1 000 hodinám vývoja v laboratóriu aj v teréne, sme výrazne zlepšili výkon šliapania. Zároveň sme pracovali na tom, aby ste z bicykla mali ten pocit živosti, efektivity a neobmedzených možností, po akom ste tak túžili. Zvýšili sme anti-squat, takže odpruženie lepšie odoláva silám šliapania, a ďalej sme zlepšili výkon pri ostrých nárazoch. Záver? Tento stroj drví traily, nie nohy.
- Geometria S-Sizing nového Stumpjumper EVO je zatiaľ naša najprogresívnejšia. Dlhá, nízka, položená vidlica s malým offsetom, strmší uhol sedlovky - to sú požiadavky pre ešte lepšiu jazdu. Dokonalá geometria sa však u rôznych jazdcov líši, preto je geo nového Stumpjumperu EVO plne nastaviteľné so šiestimi rôznymi nastaveniami. Nielen, že ste schopní nastaviť výšku stredu o 10 mm, ale môžete tiež nastaviť hlavovú rúrku o dva stupne. A napokon, ak chcete prejsť na "mullet-mode", EVO vám umožní nasadiť zadné koleso s rozmerom 27,5 palca a predné koleso s rozmerom 29 palcov.
- Rámy Rider-First Engineered™ používají k zaisteniu jazdných charakteristík prístup založený na veľkosti, ktorý zaisťuje, že každý rám bude bezchybne fungovať. Či už ste mladý skokan na S1, alebo potrebujete dlhý rám S6, zažijete rovnaké jazdné vlastnosti – ostré zákruty a vyváženú tuhosť vpredu aj vzadu – to všetko pri najnižšej možnej hmotnosti.
- Keď sme v roku 2016 predstavili SWAT™ door na modeli Stumpjumper, uvoľnili sme priestor vo vašich vreckách a pridali sme priestor pre veci typu pumpička, náhradné duše, a pod. Vďaka tomu už nepotrebujete vrecká na drese. S novým Stumpjumperom sme zachovali rovnaké dizajnové znaky, ale zvýšili sme objem a pridali sme vak SWAT™ Bladder, ktorý vám poskytne ďalších 660 ml litrov vody ukrytej vo vašej dolnej trubke. Áno, má rovnakú veľkosť ako malá fľaša.
- We introduced the SWAT™ door on the Stumpjumper in 2016, adding room IN your frame for those -oh sh**t- necessities like pumps and spare tubes, and immediately rendering jersey pockets redundant. With the new Stumpjumper, we have increased the volume and added a SWAT™ Bladder, giving you an extra 22oz of water storage – the same size as a small water bottle – hidden in your downtube.
Drivetrain
Bottom Bracket
SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
Shift Levers
SRAM Eagle AXS Rocker Paddle
Rear Derailleur
SRAM X01 Eagle AXS
Crankset
SRAM X1 Carbon, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
Cassette
SRAM XG-1295 Eagle, 10-52t
Chain
SRAM X01 Eagle, 12-speed
Frameset
Seat Binder
Alloy, 38.6mm
Frame
FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29/27.5" Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
Cockpit
Saddle
Bridge, 155/143mm, Hollow Ti-rails
Handlebars
Roval Traverse SL Carbon, riser bar, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm, 35.0mm
SeatPost
Bike Yoke, Revive Max, 34.9 (S1:120mm, S2-S3:150mm, S4-S5: 185mm, S6: 213mm)
Wheels & Tires
Front Tire
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Spokes
DT Competition Race
Rear Hub
DT Swiss 350, Star Ratchet, 36t engagement, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h
Front Hub
DT Swiss 350, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h
Rear Tire
Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.3"
Rims
Roval Traverse Carbon 29F/27.5R, hookless carbon, 30mm inner width, hand-built, 2Bliss Ready
Inner Tubes
Standard, Presta Valve
Suspension
Fork
FOX FLOAT 36 Factory, GRIP2 damper, 15x110mm, 44mm offset, S1: 150mm of travel, S2-S6: 160mm of travel
Rear Shock
FOX FLOAT X Factory, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSC adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
Brakes
Rear Brake
SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm HS2
Front Brake
SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm HS2
Weight
Weight
13.86kg (30 lb, 8.9 oz)
*Hmotnosti sú založené na výrobe natretých rámov, ako je zobrazené na obrázku. Skutočné hmotnosti sa budú líšiť v závislosti na farebnom prevedení, veľkosti rámu a variácii komponentov. Špecifikácie sa môžu zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia.