*Obrázok nemusí zodpovedať uvedenej špecifikácii. Výrobca si vyhradzuje právo zmeniť špecifikáciu bez predchádzajúceho upozornenia, aby sa zlepšila dostupnosť, funkčnosť, spoľahlivosť alebo design.
Rám
Chaser 6061 Alloy Stealth Evo, e-Bike Optimized Zero Suspension System, 150 mm travel, Forward Geometry, internal removable battery, Boost 12x148 mm rear axle, tapered head tube, one-piece monochromatický morský kábel upper link, HHG internal bearings, oversize 17 mm axles, integrovaný dropout speed sensor, exclusive plastický motor covers, shock mudguard
Vidlica
RockShox 35 Silver TK 29, 160 mm, TurnKey, Solo Air, tapered steerer tube, Boost 15 x 110 mm axle, 35 mm steel stanchions, 44 mm offset. Settings: compression adjustment na low-speed to lock, rebound, air preload
Tlmič
RockShox Deluxe Select R Debonair, 205 x 65 mm. Settings: Low-speed rebound, air preload. Trunnion top mount, 25x10mm bottom bushings
Nastavenie tlmiča
Light compression, Light rebound, 1 Token
Zdvihy
160 mm / 150 mm
Motor
Bosch Performance Line CX Cruise (25 Km/h) Smart System
Batérie
Bosch Powertube 625 Wh, Bosch Intuvia 100
Display
Bosch Kiox 300 / Bosch Led Remote
Radenie
Sram Trigger SX Eagle, 12s, X-Actuation 1:1, single click
Prehadzovačka
Sram SX Eagle, Type 3 roller bearing clutch, cage lock, long cage, 1x12s, X-actuation 1:1
Pätka k prehadzovačke
Mondraker M068
Kazeta
Sram PG-1210, 11-50T, 12s
Reťaz
Sram SX Eagle, 12s, Powerlock
Prevodník
Sram X-Sync 2 Eagle 34T, steel, narrow-wide, 104 BCD
Počet zubov
34T / 11-50T
Brzdy
Sram G2 R, 4-pistón caliper, Centerline 200 mm IS 6 bolts one-piece rotor, steel-backed organic pads / Sram G2 R, 4-piston caliper, Centerline 200 mm IS 6 bolts one-piece rotor, steel-backed organic pads
Brzdové páky
Sram DB8, tool-free reach adjust
Kľučky
Race Face Aeffect ebike, 165 mm
Riadidlá
Onoff Sulfur 1.0 double butted 6061 alloy, rise: 20 mm, width: 800 mm, 9o backsweep, 5o upsweep, 31.8 mm barbore
Predstavec
Onoff Sulfur FG 30 mm 0o, 6061 forged alloy, 31.8 mm barbore
Hlavové zloženie
Onoff Saturn tapered pre 1-1/8” až 1-1/2” head tube, ACB sealed bearings, top 41x30.2x7x45ox45o, bottom 51.9x40x8x45ox45o
Gripy
Onoff Diamond, 1-lock, 135 mm
Sedlo
MDK ebike black
Sedlovka
Onoff Pija dropper internal, diameter 31.6 mm, S size: 405x95-125 mm, M size 458x120-150 mm, L size: 498x140-170 mm, XL size: 498x140-170 mm
Ráfiky
MDK-HP1 29, 30 mm vnútorná width, tubeless ready, 32 spokes
Náboje
Formula DC711, Boost 15x110 mm, sealed bearings, IS 6 bolts / Formula EHL148 Boost 12x148 mm, sealed bearings, IS 6 bolts
Drôty
CN round stainless steel
Plášte
Maxxis Rekon 29x2.6, tubeless ready, dual compound, EXO protection, 60TPI, folding bead, Maxxis Rekon 29x2.6, tubeless ready, dual compound, EXO protection, 60 TPI, folding bead
Hmotnosť kolesa
25,2 kg
Moderný pohon 1x12
Pretekári aj hobby jazdci overený pohon len s jedným prevodníkom vpredu a dvanástimi prevodmi vzadu ponúka kompletný rozsah radenia, ktorý budete potrebovať. Plne nahrádza starší systém s dvoma alebo tromi prevodníkmi vpredu.
Prináša aj množstvo ďalších výhod, ako sú jednoduché ovládanie, nízka hmotnosť a príkladná spoľahlivosť.
Bosch Smart System
Najnovšie technológie pre elektrobicykle ponúkajú upgradovaný softvér, nový displej Kiox 300 a LED ovládací panel, ktorý uľahčuje všetky nastavenia systému. Nová 625 Wh batéria vám navyše dovolí užiť si ešte viac kilometrov trailu na jedno nabitie.
Stealth Alloy
Technológia Stealth alloy zahŕňa všetky procesy výroby samotného rámu bicykla, od industriálneho designu až po špecifickú výrobu každej rúrky, a kalkuláciu aj tých najmenších detailov.
Každá rámová rúrka je starostlivo navrhnutá tak, aby mala potrebné vlastnosti pri dosiahnutí najnižšej možnej váhy celku. Aj táto technológia sa každým rokom priebežne vyvíja a rámy sa optimalizujú tak, aby bol zážitok z jazdy každého jazdca čo najväčší.
Výhody
Pokročilý industriálny design.
Jedinečný vzhľad.
Najlepší možný pomer pevnosti a váhy.
Forward Geometry
Riešenie, s ktorým značka Mondraker prišla ako prvý priekopník, geometria, ktorá prináša jedinečný zážitok z jazdy a lepší výkon oproti bežným horským bicyklom. Forward geometria značky Mondraker sa osvedčila ako benchmark pre moderné high-end horské bicykle a je jednou z našich vlastných najzásadnejších a najúnikátnejších technológií.
Základnými znakmi je dlhší dosah. Dlhšia horná rámová rúrka doplnená však o predstavec FG dĺžky 30mm pre perfektne vyváženú pozíciu na bicykli, vyladenú pre každú disciplínu. Vždy ide o to, aby vaša jazda bola čo najzábavnejšia a bicykel vám dovolil podať naozaj maximálny výkon. Jedným z hlavných znakov posledných sezón je skracovanie offsetov odpružených vidlíc, čo perfektne dopĺňa pôvodný koncept Forward geometrie.
Výhody sú zrejmé: zlepšenie stability jazdy vo vysokých rýchlostiach, lepšia kontrola nad predným kolesom a rapídny nárast priľnavosti prednej pneumatiky. Rozsiahle testovanie potvrdilo jednoznačné zlepšenie jazdných vlastností podporujúce sebaistotu jazdca a zvyšujúce zábavu a výkon.
Hlavnými a podstatnými výhodami konceptu Forward geometria zostáva navýšenie bezpečnosti a istota pri jazde na strmých a ťažkých pasážach, a to aj v skutočne vysokých rýchlostiach, presnejšie a jednoduchšie ovládanie bicykla pri výjazdoch a viac stability na technickom traile – celkovo lepšia kontrola jazdca nad svojim strojom.
Výhody
Zvýšenie bezpečnosti na naozaj strmých pasážach - úpravy pomerov našej geometrie v prednej časti kolesa umožňujú lepšiu kontrolu a stabilitu v technicky náročných prudkých úsekoch - zabráni jazdcovi prepadnúť cez riadidlá a umožní mu dovoliť si ešte viac.
Lepšia istota vo vysokých rýchlostiach - dlhší rázvor navyšuje stabilitu bicykla v každom teréne.
Presné riadenie - v kombinácii s naším vlastným špecifickým predstavcom FG30 ponúka perfektne presné a isté ovládanie bicykla za všetkých podmienok.
Viac istoty pri výjazdoch - predné koleso je vďaka našej geometrii „pribité“ k podložke a nedochádza k jeho nežiaducemu zdvíhaniu pri strmých stúpaniach, dovoľuje ľahšie stúpanie aj naozaj strmých trailov.
Stabilita v technicky náročných úsekoch - forward geometria vylepšuje rozloženie váhy na predné a zadné koleso, výsledkom je viac stability v technickom a naozaj ťažkom teréne s celkovo lepšou kontrolou jazdca nad svojím strojom.